PREGUNTAS FRECUENTES

– CONSERVACIÓN Y CONSUMO –
– KONTSERBAZIOA ETA KONTSUMOA –


¿DÓNDE DEBO GUARDAR LAS SIDRAS?

EN UN LUGAR FRESCO, SECO Y OSCURO (ANTE LA DUDA, SIEMPRE MEJOR EN LA NEVERA). NUESTRAS SIDRAS ESTÁN ELABORADAS DE LA MANERA MENOS INTERVENCIONISTA POSIBLE, LO QUE SIGNIFICA QUE NO HAN SIDO FILTRADAS NI CONTIENEN ADITIVOS. LAS TEMPERATURAS ALTAS PUEDEN PROVOCAR UNA ACTIVIDAD ACELERADA Y NO DESEADA DE LAS LEVADURAS Y BACTERIAS PRESENTES, DERIVANDO EN AROMAS Y SABORES DESAGRADABLES Y UN NIVEL DE CARBÓNICO DEMASIADO ELEVADO. 


NON GORDE BEHAR DOT SAGARDOA?

LEKU FRESKO, ZIKU ETA ILUN BATEN (ARGI EZ BADUZU, HOBETO HOZKAILUAN GORDETZEA). GURE SAGARDOAK AHALIK ETA GUTXIEN PARTE HARTUZ EKOIZTUAK IZAN DIRA, EDARI NATURAL BATEN AURREAN ZAUDE, GEHIGARRI BAKOA ETA IRAGAZI BAKOA. TEMPERATURA ALTUEK BAKTERIA ETA LEGAMI DESBERDIÑEN AKTIBITATE DESEGONKOR ETA BIZKORREGI BAT ERAGIN DEZAKETE, USAIN DESATSEGINAK ETA KARBONIKO LARREGI SORTUZ.


¿CÓMO DEBO SERVIR LAS SIDRAS?

PIENSA EN ELLAS COMO EN UN VINO BLANCO. CONSÚMELAS FRESCAS (ALREDEDOR DE 13 ºC) Y PREFERIBLEMENTE EN COPA. EL FRÍO EXCESIVO APAGARÁ SUS AROMAS Y SABORES. EL ESCANCIADO ROMPERÁ LA BURBUJA Y HARÁ QUE SE PIERDA UNA PARTE ESENCIAL DE NUESTRAS BEBIDAS. RECOMENDAMOS ABRIR DESPACIO LAS BOTELLAS, RECUERDA QUE ESTÁS DELANTE DE BEBIDAS VIVAS. 


ZELAN ATERA SAGARDOAK?

ARDO ZURI BAT IZANGO BALITZ BEZALA. FRESKO EDAN (13 ºC INGURU) ETA AHAL DEN EINEAN KOPA BATEN. GEHIEGIZKO HOTZAK USAINAK ETA ZAPOREAK APALDUKO DITU. TXOTX-AK BURBUILA GALTZEA ERAGINGO DU ETA GURE EDARIEN IZAERAN ZATI BAT GALDUKO DA BERAREKIN. GURE GOMENDIOA BOTILAK PIXKANAKA ZABALTZEA DA, EZ AHAZTU EDARI BIZIEN AURREAN ZAUDELA.
 

– EMPRESAS –
 – ENPRESAK –

 

TENGO UNA TIENDA O UNA EMPRESA DEL SECTOR HORECA Y QUIERO COMPRAR VUESTRAS BEBIDAS, ¿CÓMO LO HAGO?

PONTE EN CONTACTO CON NOSOTROS A TRAVÉS DE PEDIDOS@BIZIO.EUS O LLÁMANOS AL 640 630 847.

 

DENDA BAT DUT EDOTA HORECA SEKTOREAN EGITEN DUT LAN ETA ZUEN EDARIAK EROSI NAHI DITUT. ZELAN EGIN DEZAKET?

GUREKIN HARREMANETAN JARTZEKO PEDIDO@BIZIO.EUS HELBIDERA IDATZI EDO 640 630 847 ZENBAKIRA DEITU.


– ENVÍOS –
– BIDALKETAK –


¿CÓMO FUNCIONAN LOS ENVÍOS?

EN BIZIO OPERAMOS CON UNA EMPRESA DE ENVÍOS EXTERNA PEDIDOS NACIONALES CON UN TIEMPO DE ENTREGA ESTIMADO DE ENTRE 2 Y 5 DÍAS (EXCEPTO CANARIAS, BALEARES, CEUTA Y MELILLA).

NUESTROS DÍAS DE PREPARACIÓN Y ENVÍO DE PEDIDOS SON DE LUNES A MIÉRCOLES.


ZELAN FUNTZIONATZEN DUTE BIDALKETAK?

BIZION BESTE ENPRESA BATEKIN EGITEN DOGU LAN ZUEN ESKAERAK BIDALTZEKO, ESTATU MAILAN 2 TA 5 EGUN BITARTEAN HELTZEN DIRENAK (SALBUESPENAK KANARIAR UHARTEAK, BALEARRAK, CEUTA ETA MELILLA)


¿HACÉIS ENVÍOS INTERNACIONALES?

NO, ESTAMOS TRABAJANDO EN ELLO. ESPERAMOS PODER HACERLO PRONTO.


NAZIOARTEKO BIDALKETARIK EGITEN DUZUE?

EZ, PUNTU HORRETARA HELTZEKO LANEAN GAUDE. ESPERO DUGU LASTER POSIBLE IZATEA.


¿CÓMO SÉ QUE MI PEDIDO HA SIDO ENVIADO?

UNA VEZ HAYAS REALIZADO LA COMPRA TE LLEGARÁ UN CORREO ELECTRÓNICO CONFIRMANDO EL PEDIDO. POSTERIORMENTE, UNA VEZ EL PEDIDO HAYA SIDO PREPARADO Y ENVIADO, LA EMPRESA DE TRANSPORTE TE ENVIARÁ UN MAIL CON UN CÓDIGO DE SEGUIMIENTO PARA QUE PUEDAS SABER DÓNDE ESTÁ TU PEDIDO EN TODO MOMENTO.


ZELAN JAKIN NIRE ESKAERA BIDALIA IZAN DELA?

BEHIN EROSKETA AMAITUA DAGOELA ZURE POSTA ELEKTRONIKOAN MEZU BAT JASOKO DUZU ESKAERA BAIEZTATUZ. ONDOREN, BEHIN ESKAERA PREST DAGOELA ETA BIDALIA IZAN DELA, BIDALKETA ZERBITZUEN ARDURAPEAN DAGOEN ENPRESAK POSTA ELEKTRONIKO BAT BIDALIKO DIZU JARRAIPEN ZENBAKI BATEKIN, EDOZEIN MOMENTUTAN ZURE ESKAERA NON DAGOEN JAKIN DEZAZUN.


– CANCELACIÓN DE PEDIDOS –
– ESKAEREN DEUSEZTAPENA –


¿PUEDO CANCELAR UN PEDIDO?

SÍ, TIENES UN PLAZO DE 24 HORAS DESDE LA FECHA EN LA QUE REALIZASTE EL PEDIDO PARA CANCELARLO Y QUE REALICEMOS UN REEMBOLSO. PARA CANCELARLO DEBES ESCRIBIRNOS UN CORREO ELECTRÓNICO A PEDIDOS@BIZIO.EUS.


ESKAERA BAT DEUSEZTATU DEZAKET?

BAI, ESKAERA EGIN ZENUEN MOMENTUTIK 24 ORDU DITUZU ESKAERA DEUSEZTATU ETA DIRUA BUELTAN JASOTZEKO. DEUSEZTATZEKO BEHARREZKOA DA POSTA ELEKTRONIKO BAT HELBIDE HONETARA BIDALTZEA, PEDIDOS@BIZIO.EUS.

– DEVOLUCIONES –
– ITZULTZEAK –


¿CUÁNDO PUEDO SOLICITAR UNA DEVOLUCIÓN?

HACEMOS DEVOLUCIONES EN LOS SIGUIENTES CASOS:

  • ERROR CON EL PEDIDO POR PARTE DE BIZIO
  • EL CLIENTE NO RECIBE EL PAQUETE POR ERROR DE LA EMPRESA DE ENVÍOS
  • EL CLIENTE RECIBE UN PRODUCTO (EXCEPTO BEBIDAS) Y NO ERA LO QUE ESPERABA. EN ESTE CASO NOS OCUPAREMOS DE REALIZAR LA RECOGIDA Y EL CLIENTE DEBERÁ HACERSE RESPONSABLE DEL COSTE DEL ENVÍO. ESTE COSTE SE REDUCIRÁ DEL IMPORTE A DEVOLVER DEL PRODUCTO NO DESEADO. DICHA DEVOLUCIÓN SERÁ REALIZADA UNA VEZ RECIBIDO EL PRODUCTO EN NUESTRAS INSTALACIONES HABIENDO COMPROBADO QUE ESTÁ EN PERFECTAS CONDICIONES.

NOIZ ESKATU DEZAKET ITZULTZEA?

ITZULTZEAK HURRENGO KASUETAN EGITEN DIRA:

  • BIZIOREN AKATSA
  • BEZEROAK BIDALKETA ZERBITZUKO ENPRESAREN ERRUZ EZ DU ESKAERA JASO
  • BEZEROAK PRODUKTU BAT JASO DU (EDARIAK SALBUESPEN) ETA EZ DA ESPERO ZUENA. KASU HONETAN BILKETA EGITEAZ ARDURATUKO GARA ETA BEZEROA BIDALKETAREN KOSTUAREN ERANTZULE EGIN BEHAR DA. ITZULTZEAREN KOSTEA, BUELTATU BEHARREKO DIRUTIK KENDU EGINGO DA. GURE INSTALAZIOETAN ESKAERA JASO ETA DENA ONDO DAGOELA BAIEZTATU ONDOREN PRODUKTUAREN BERRITZEA ETA ITZULTZEA EMANGO DA.

¿CÓMO SOLICITO UNA DEVOLUCIÓN O CAMBIO?

PARA SOLICITAR UNA DEVOLUCIÓN O CAMBIO DEL PRODUCTO SERÁN NECESARIAS IMÁGENES DE:

  • ETIQUETA DE LA EMPRESA DE ENVÍOS
  • CAJA DÓNDE LLEGÓ EL PRODUCTO
  • EL O LOS PRODUCTOS QUE DEBAN SER DEVUELTOS O CAMBIADOS

ZELAN ESKATU ITZULTZE EDO ALDAKETA BAT?

PRODUKTUAREN ITZULTZE EDO ALDAKETA BAT ESKATZEKO HURRENGO ARGAZKIAK BEHARREZKOAK IZANGO DIRA:

  • BIDALTZE ZERBITZUA EMATEN DUEN ENPRESAREN ETIKETA
  • PRODUKTUA HELDU ZENEKO KAXA
  • ALDATU EDO ITZULI BEHARREKO PRODUKTU EDO PRODUKTUENA

¿CUÁNDO NO SE REALIZAN DEVOLUCIONES?

PARA LOS SIGUIENTES CASOS NO HACEMOS DEVOLUCIONES:

  • SI LA BEBIDA ESTÁ EN BUEN ESTADO Y EL CLIENTE YA NO LO QUIERE POR CUALQUIER RAZÓN.
  • POR AUSENCIA EN LA HORA DE ENTREGA DEL PAQUETE (LA EMPRESA DE ENVÍOS NOS DEVUELVE EL PAQUETE SI EL CLIENTE FINAL NO HA PODIDO RECIBIRLO. LA EMPRESA DE ENVÍOS LLAMA AL CLIENTE, MANDA UN SMS Y/O ENVÍA UN CORREO ELECTRÓNICO AL CLIENTE PARA QUEDAR EN UNA HORA CONCRETA. SI LA EMPRESA DE ENVÍOS NO PUEDE CONTACTAR CON EL CLIENTE, EL PAQUETE SERÁ DEVUELTO A LA SEDE DE BIZIO TRANSCURRIDOS 10 DÍAS. SE DEVOLVERÁ EL IMPORTE DE LA COMPRA AL CLIENTE, A EXCEPCIÓN DE LO CORRESPONDIENTE AL ENVÍO A SU DOMICILIO Y EL ENVÍO DE VUELTA A BIZIO).
  • SI LA BEBIDA NO HA SIDO CONSERVADA ADECUADAMENTE (TAL Y COMO SE INDICA EN EL MAIL DE CONFIRMACIÓN DEL PEDIDO, EN LA HOJA INFORMATIVA DENTRO DEL ENVÍO Y EN ESTA PÁGINA WEB) Y HA DESARROLLADO AROMAS O SABORES NO DESEADOS O GAS CARBÓNICO EXCESIVO.
  • OTROS CASOS DONDE NO FUE ERROR POR PARTE DE BIZIO NI DE LA EMPRESA DE ENVÍOS.

NOIZ EZIN DAITEZKE PRODUKTUAK ITZULI?

HURRENGO KASUETAN EZ DIRA ITZULTZEAK EGINGO:

  • EDARIA ONDO DAGOENEAN BAINA BEZEROAK EDOZEIN ARRAZOIGATIK EZ DITUENEAN NAHI.
  • BEZEROAREN FALTA ESKAERA ENTREGATZERAKO ORDUAN (BIDALKETA ENPRESAK BUELTAN BIDALTZEN BADIGU, BEZEROAK EZIN IZAN DUELAKO JASO. BIDALKETA ENPRESAK BEZEROA DEITU, SMS EDOTA POSTA ELEKTRONIKO BITARTEZ KONTAKTATU BADU ORDU ZEHATZ BAT ADOSTEKO. BIDALKETA ENPRESAK EZIN BADA BEZEROAREKIN HARREMANETAN JARRI, 10 EGUN PASA ONDOREN PAKETEA BIZIOKO EGOITZARA BUELTATUKO DA. BEZEROARI EROSKETAREN DIRUA BUELTATUKO ZAIO, ESKAERAREN BIDALKETA ETA BIZIORA BUELTAREN KOSTEA EZ EZIK).
  • EDARIA EZ BADA MODU EGOKIAN KONTSERBATU (POSTA ELEKTRONIKOAN JASOTAKO BAIEZTAPEN MEZUAN IDAZTEN DEN BEZALA, PAKETE BARRUAN AURKITU DEZAKEZUN INFORMAZIO ORRIAN BEZALA ETA WEB ORRIALDE HONTAN AZALDUTA DAGOEN MODUAN) ETA USAIN EDO ZAPORE EDO GAS KARBONIKO MAILA EZ GOMENDAGARRIAK GARATU BADIRA.
  • BESTE KASU BATZUK NON BIDALKETA ZERBITZUKO ENPRESAK ZEIN BIZIOK EZ DUEN AKATSIK EGIN.